Rabu, 09 Maret 2011

Customer Service Letters ( Tugas Kedua )

PT. MERDEKA MOTOR

Jl. Kemuning 50

Jakarta 10110

Telp. 02183648462



Jakarta, March 09th 2011



No: 200/PTRM/III/2011


Mr. Ridwan

Sales Manager

PT. Yamaha Motor

Jl. Garuda 10

Jakarta 12235


Dear Mr. Ridwan,


We recently purchased some motor cycle from your company. Unfortunately, it has fallen far short of my expectations. When I attempted to use it.


I am appalled at the substandard quality of this product, and will be returning it to you. I expect a refund within two weeks. If you have any questions, you can reach me.


Thank you for your attention and a nice cooperation.


Sincerely,




Amalia Hayati



Terjemahan



PT. MERDEKA MOTOR

Jalan Kemuning No. 50

Jakarta 10110

Telp. 02183648462



Jakarta, 09 Maret 2011



No: 200/PTRM/III/2011


Kepada Yth,

Bpk Ridwan

Manajer Penjualan

PT. Yamaha Motor

Jl. Garuda No. 10

Jakarta 12235


Dengan hormat,


Kami baru membeli beberapa sepeda motor dari perusahaan Anda. Sayangnya, ia telah jatuh jauh dari harapan saya. Ketika saya mencoba untuk menggunakannya.


Saya terkejut di bawah standar kualitas produk ini, dan akan kembali kepada Anda. Saya mengharapkan pengembalian dalam waktu dua minggu. Jika Anda memiliki pertanyaan, Anda dapat menghubungi kami.


Terima kasih atas perhatiannya dan atas kerja sama yang baik, kami mengucapkan terima kasih.


Hormat kami,




Amalia Hayati

Tidak ada komentar:

Posting Komentar