Selasa, 01 Maret 2011

Marketing Letters ( Tugas 1 )

AMALIA HAYATI

Medan Merdeka Barat Street No. 21 Jakarta 10110

Home : (021) 99792816, Cell : 087871210349

E-mail : Lia_amel_304@yahoo.co.id



January 20, 2011




Mr. Steven Edward

Vice President for marketing

PT Telekomunikasi Indonesia

Japati Street No. 1 – Bandung 401333


Dear Mr. Edward,


This letter is with reference to the job posting you have published on your website. With a highly skilled career in marketing field from the past 10 years, I believe my talent has the capacity to excel as a Marketing Head in your company.


The skills that I have developed over the years are capable of satisfying the clients and help in the growth of the company. I have the ability to promote sales and thus increase the revenue of the company. I am very attentive and smart to meet up with the expectations of the company and can assure you that you will not get disappointed with my work. I also possess good interpersonal and communication skills which i believe would help me in the job.


I have enclosed my resume for your kind perusal. Thanks for your time and consideration.


Yours sincerely,




Amalia Hayati

Enclosures: Resume




( Terjemahan )



Amalia Hayati
Jalan Medan Merdeka Barat No 21 Jakarta 10110
Home: (021) 99792816, Cell: 087871210349
E-mail: Lia_amel_304@yahoo.co.id



20 Januari 2011




Mr Steven Edward
Wakil Presiden untuk pemasaran
PT Telekomunikasi Indonesia
Jalan Japati No 1 - Bandung 401333

Dear Mr Edward,


Surat ini adalah dengan mengacu pada job posting Anda dipublikasikan di website Anda. Dengan karir yang sangat terampil di bidang pemasaran dari 10 tahun terakhir, saya percaya bakat saya memiliki kapasitas untuk unggul sebagai Kepala Pemasaran di perusahaan Anda.

Keterampilan yang telah saya kembangkan selama bertahun-tahun mampu memuaskan klien dan membantu dalam pertumbuhan perusahaan. Saya memiliki kemampuan untuk meningkatkan penjualan dan dengan demikian meningkatkan pendapatan perusahaan. Saya sangat penuh perhatian dan cerdas untuk bertemu dengan harapan perusahaan dan dapat meyakinkan Anda bahwa Anda tidak akan kecewa dengan pekerjaan saya. Saya juga memiliki keterampilan interpersonal dan komunikasi yang baik yang saya percaya akan membantu saya dalam pekerjaan.


Saya telah menyertakan resume saya untuk teliti jenis Anda. Terima kasih atas waktu dan pertimbangan.


Hormat saya,




Amalia Hayati


Lampiran: Resume

Tidak ada komentar:

Posting Komentar